Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~waldis20 | użytkownik

imię i nazwiskoWaldemar Sołtys adres zarejestrowany30.12.2007 @12:29:58 ostatnio na stronie07.05.2017 @16:41:19



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4504617
digarty162 komentarze2416 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon EOS

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bpkrupa    24.07.2009 @11:54:35
Błąd, najgorętsze miejsce na pokładzie,. Otochone szklanymi ścianami było chyms w rodzaju skrzyżowania sauny z akwarium, basen mało pomagał. No i przy basenie nie dawali PIWA.
Na otwartych pokładach miło wiało 9chlodzenie zewnętrzne ) i było PIWO (chłodzenie wewnętrzne).
_______
Opis wieńczy fotę.
~kubajg    22.07.2009 @22:18:11
dzieki wąłsnie pracuje nad tym ale jakos srednio mi to dzie a nie mam nikogo kto by mi to zrobił ;( zbieram ocenki z tego co mi sie udało zrobic dzieki miłego wieczorku
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



~monis034    22.07.2009 @20:17:21
dziekuje slicznie i zapraszam ponownie
~CienieWiatru    22.07.2009 @00:36:57
Dziękuję za komentarze i oceny, zapraszam. Życzę spokojnej nocki
~misiek716    20.07.2009 @21:56:52
dzięki wielkie za odwiedziny i komentarze

pozdrawiam
~Darko65    17.07.2009 @19:18:02
Ja również bardzo dziękuję, a Twoją galerię z przyjemnością poobserwuję
_______
Natura jest sztuką sama w sobie.
Zapraszam do mojej galerii.
~Darko65    17.07.2009 @16:37:39
Piękna galeria. Pozdrawiam
_______
Natura jest sztuką sama w sobie.
Zapraszam do mojej galerii.
~pasja1    15.07.2009 @19:43:20
Pozwolę sobie poobserwować
_______
Mieć ręce pod głową
zmrużone oczy
patrzeć jak życie
się toczy
~pasja1    15.07.2009 @19:34:59
Dzięki
_______
Mieć ręce pod głową
zmrużone oczy
patrzeć jak życie
się toczy
~waldis20    15.07.2009 @10:15:44
A jakoś tak mnie zeszło
~agnieszka72    15.07.2009 @06:01:46
i gdzie ten wschód???
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~waldis20    14.07.2009 @08:34:18
Ale wschodziło dzisiaj słoneczko tak ostro na czerwono jak by to zachód był.. jak trochę pospacerowałem po górach coś pewnie powrzucam później.. Miłego dnia
~agnieszka72    14.07.2009 @08:29:20
a spałam jak suseł to niestety zachodzik-wschody planuję dopiero jesienią,czyli po sezonie
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~jula62    13.07.2009 @20:23:30
genialna galeria pozdrawiam
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.

Albert Einstein
~iloveyou12    13.07.2009 @15:04:08
świetne zdjęcia Kolego , masz oczko
pozdrawiam serdecznie
~Rivia    12.07.2009 @15:58:24
_______

– Tak więc zostaliście bez pociechy duchowej?
– Jest wódka.
~Maciek4444    12.07.2009 @12:10:40
dzięki serdeczne
~jacekl    08.07.2009 @11:59:54
Nie ma za co. Również pozdrawiam.
~lo    06.07.2009 @20:07:29
BARDZO przyjemne zdjęcia pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-07-06 20:15:07
_______
w zielonej ciszy mojego życia....
~AWE    06.07.2009 @17:23:01
pozdrawiam i zycze dalszych udanych prac...
~Lilin    03.07.2009 @11:10:58
ach to cieszy mnie to
~wiewioraa    02.07.2009 @16:23:22
dzięki
_______
"Dumny ten kto czysty jak lew Judy w koronie,
czysty ten w którego sercu żywy ogień płonie"
~MyDeath    01.07.2009 @14:17:01
Dziękuję bardzo
_______
Do zobaczenia chwilom.
które były, teraz juz ich nie ma...
~Szymszon    01.07.2009 @09:58:29
Fakt, świetna impreza
~ajek    26.06.2009 @00:12:36
galeria ok, pozdrawiam. Czasem zajrze
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt